Socialiniai tinklai yra tapę mūsų visų gyvenimo kasdienybe. Dalinamės įvairiomis nuotraukomis, vaizdo įrašais, pastebėjimais, o kai kam – tai ir galimybė užsidirbti ar išlaikyti šeimą.
Daugelio „influencerių“ (nuomonės formuotojų) paskyrose galima pamatyti įvairiausią reklamą, už kurią jie užsidirba nemažus pinigus, taip pat – kad įvairius produktus reklamuoja jų vaikai. Vaikai reklamose pasirodo vos nuo kelių dienų amžiaus, tarkime, kūdikiai dar gimdykloje reklamuoja sauskelnes, o vėliau augdami – ir visas kitas prekes, kurios susijusios su jų vystymusi bei raida.
Su psichologe Milda Karklyte-Palevičiene mes diskutuojame apie tai, ar normalu vaikui, kurio nuomonės dar negalima atsiklausti, būti reklamos veidu? Kokią įtaką gali vaikams ateityje padaryti įvairių jų gyvenimo situacijų paviešinimas? O gal visgi toks „apsinuoginimas“ ir viešas savo ir šeimos bei vaikų demonstravimas yra visiškai normalu, nes be technologijų ir socialinių tinklų dažnas neįsivaizduoja savo gyvenimo?
Visą straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.