Psichologė apie „influencerių“ reklamuojamus savo vaikus: „O kaip jūs jaustumėtės, jeigu jus filmuotų, kai esate tualete?“

Socialiniai tinklai yra tapę mūsų visų gyvenimo kasdienybe. Dalinamės įvairiomis nuotraukomis, vaizdo įrašais, pastebėjimais, o kai kam – tai ir galimybė užsidirbti ar išlaikyti šeimą.

Daugelio „influencerių“ (nuomonės formuotojų) paskyrose galima pamatyti įvairiausią reklamą, už kurią jie užsidirba nemažus pinigus, taip pat – kad įvairius produktus reklamuoja jų vaikai. Vaikai reklamose pasirodo vos nuo kelių dienų amžiaus, tarkime, kūdikiai dar gimdykloje reklamuoja sauskelnes, o vėliau augdami – ir visas kitas prekes, kurios susijusios su jų vystymusi bei raida.

Su psichologe Milda Karklyte-Palevičiene mes diskutuojame apie tai, ar normalu vaikui, kurio nuomonės dar negalima atsiklausti, būti reklamos veidu? Kokią įtaką gali vaikams ateityje padaryti įvairių jų gyvenimo situacijų paviešinimas? O gal visgi toks „apsinuoginimas“ ir viešas savo ir šeimos bei vaikų demonstravimas yra visiškai normalu, nes be technologijų ir socialinių tinklų dažnas neįsivaizduoja savo gyvenimo?

Visą straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.

Jums gali patikti:

Psichologė dūrė pirštu į klaidas, kurias daro daugelis tėvų: svarbu būti mama, tėčiu, o ne aptarnaujančiu personalu

Visi mes galime numirti dėl savo vaikų, o kiek iš mūsų esame pasiryžę dėl jų gyventi? Dauguma tėvų galvoja apie tai, kad laimingas vaikas – …

Skaityti →

„Sveikatos kultūra“: Vaikų auklėjimo stiliai ir jų įtaka vaiko raidai

Ar žinote, kokią įtaką vaiko asmenybės raidai ir gyvenimo sėkmei daro tėvų auklėjimo stilius? Pokalbis su psichologe Milda Karklyte-Palevičiene. Pokalbį galite rasti paspaudę šią nuorodą.

Skaityti →

„Sveikatos kultūra“: Vaikų emocinis intelektas

Žinių radijo laidoje ,,Sveikatos kultūra“ žurnalistė Jonė Sąlygaitė ir psichologė Milda Karklytė-Palevičienė kalbasi apie emocinio intelekto svarbą vaikų ir tėvų gyvenimuose. Pokalbį galite rasti paspaudę šią …

Skaityti →