Pradinių klasių mokytojo vaidmuo yra labai svarbus žmogaus gyvenime. Geras mokytojas ne tik išmoko mokytis, bet padeda formuoti vertybes, požiūrį į darbą, santykius su aplinkiniais. Pradinių klasių mokytojas taip pat formuoja vaiko santykį su pačia mokykla. Nuo šio santykio labai priklauso, vėlesnis vaiko požiūris į mokymąsi.
Deja, kartais net ir nenorėdamas, mokytojas skirtingai vertina vaikus. Už tas pačias įdėtas pastangas vienus vaikai dažniau pagiria. Už tas pačias kartu iškrėstas išdaigas kiti vis lieka kaltesni. Kliūva dažniausiai vis tiems patiems, labiau „pasimatantiems“ vaikams.
Tokie nutikimai gali indikuoti, kad neužsimezgė geri mokytojo ir vaiko santykiai. Gali tėvams atrodyti, kad tai nėra didelė problema. Juk mokykloje svarbiausia yra įgyti akademinių žinių. Tačiau santykiai su pradinių klasių mokytoju vaikams yra labai jautri tema. Patirdami tokią neteisybę pradinukai labai išgyvena, yra stipriai pažeidžiama jų savivertė, motyvacija ir savijauta.
Milda Karklytė-Palevičienė, vaikų ir paauglių psichologė, knygos „Vaikų emocinis intelektas“ autorė paaiškina, ką daryti susiklosčius sudėtingiems vaiko ir mokytojo santykiams.
Visą straipsnį galite rasti paspaudę šia nuorodą.